Followers

Thursday, December 1, 2011


jam menndakankol 5:44 pagi
aku still
bgun melayan facebook,blog aku tok.
apa mcm??

ada cantek kah?
saya punya blog??
baru buat maaa
tadik

puji laa skit ouu d cht box tpi ya~
ada laa juak kembang edong aku tok,
ahahha!!

dah tggal kisah blog
cita sal ari2 ku
2,3,4 ari tok tek,,

perh~
nyaman palak aku knk repak ari2 d umh
asa d anak tiri kan jak,
p bila masa bapak ku kawen baru??
aioo
angol mix dgn pusing
semua ada,
korg ada??
sik ada
.........................................

pasya mek org lawatan smbel blja
d matangwilelife kah
cam ya laa bunyi nya
best doe, 1st ku tgga boya live2 hahaha
walau pun miri ada zoo boyak
ku x pnh g tpt ya
ahhaha
p layan laa juak~
n
ptg ya mek org mandik
d river cya
blh tahan juak laa aek cya..
deras pun deras,
cita sal aek deras,
smpey cemin mata hitam kwan ku,
gugok dlm aek nak deras ya tek, trus gone
elang trus~
ku harap boboy x mrh lah,..
lak ku baya blit k boy~ boh eso :D
..........................
aaa!! cita sal nak baya balit tok
tok ah ku x puas aty! janji college nak berik duit,
x juak ada lubang perut mena, lmk alu tggu,
bayang jak korg,dari bulan 7 cam ya lahh,
dak nya janji nak berik duit tiap2 bulan
kira duit poket lahh,
tok dah bulan 11 dah berbulu mekorg tggu!! skit aty
tauk x,mun x mampu nak baya pdh!x perlu nak berjanji dgn
studen,
ku harap duit ya jak ari ya~ nak shopping
alu x tercapai hajat aku.:"(( sedih ya aku~
................................................
next samm ku mok sewa umh dkt2 dgn colloege
cnang mun mok trun kelas
xpayah nak k bas gk, molah lelah jak
ari2 kuar duit jak2, ney tahan cam ya
.........................................
k ah cam ku dah ngntok bah..
jam dah kol 6
masa nak g college ada 2 jam gk,,
duh2 mampu kah aku

xpa demi masa depan aku akan terus kan
hahhaa boh tido 2 ari apa mcm? ada brni?
hahah

dah blog,ku mok cek out lok
mok cek in umh bini ku no 1 lok fb,
tc all,:D

No comments:

Post a Comment