Followers

Friday, February 3, 2012





ku harap jgn lahh kau jdi sunami,asa berat melepas kau,p kinek kita duak dah xda apa2, pdy2 ah jaga dirik, berubah demi tuhan,, bukan berubah demi aku, ku bukan siapa2 mun ko mok berubah juak jdi jaek cam dolok terpulang,, plss boh di sbb kan aku,, n mun mok carik, carik laa nak bgus2 kit, ku x pdh aku bgus alem,, so carik laa nak lebih bagus dari aku, okee :D mun kau pat agap ku sbagai kwn, ku no hal, mun sbgai musuh lagik no hal,tolong dirik ya, dah d berik can skli gk nak stdy,boh laa nak berolah2 gk,, syg duit bapak kau,, aku bukan spa2 bah nak tegor,, walau pun aku cam tok ,hidup ku pun sensara, aku still gk care sal kau,, n ku mtk maap mun ku salu nyakit aty kau,tegor2 kau, molah kau ngamok,ku mintak maap, mkn minum kah halal kan,n aku juak,ku malas nak kaie2 xda guna bah, tol? buang tenaga jak nak taip2 d fb branok,
ku harap kau bahagia degan pilihan kau
n brpjgan

wasalam.stup2 XD

No comments:

Post a Comment