Followers

Thursday, June 7, 2012

dulu kawan skarang lain :D aww



 

Hello assalamualaikum semua ;D
  Wah ! lamanya aku tak update blog aku ni . berhabuk berkarat dah . its time to polish them back . maklumlah , aku skrg ni makin busy . tak byk masa nak blogging ni , lagi2 aku ni student yang berwawasan . tak selalu nak online,,HAHA .apa2 pun , aku nak cerita something kt korang ni

aku fall in love odo!!! 
hahahha! 
dak alah2 aku fall in love ehh~ angol ku tgga mang korg akan pdh aku tok plyboy nak?
mala jak tukar grk? korg x tauk ompuan nak ex2 aku ya lbih byk gik grk dak nya sblom aku,,
aku dari pom 5 baruk pdy brgrk~ yahh~  sorry to say ah,kinek baruk ku nak ,ngeja bnda2 cam ya

kk dah lupak kan pasal biak pom 5 nak sik panday bergerk ya tek,, hahha! pui~ 

now ku dah melama seorang gadis awww
.
.
.
.
.

   nehh,cantek sik nya :D
xleh muji salu glk,, lari nya lak bak kata org tua hahhaha!!
elek kinek ku gik test one too one dgn nya bah~ tgga rupa,
walau pun cantik luar,dlm lom tauk cantik nak? hehhe :D
cam bauh apple juak~ luar cantik skli halus jak rupa~ p bila d belah
perhhh berulat2~  kira cm ya laa
p ku lom tauk apa ada d dalam nya,, aku lom kenal nya gilak,,
but aku rasa nya nang bait,^^
and aku dapat rasa kan,^^

k ah lak update gik,,
ku nak tido lok esok ada pofom d the spring, :D
hope semua nya berjalan dengan lanca~ amin2
tc blog :D 


No comments:

Post a Comment